GYIK – gyakori kérdések
Hogyan tudom elkészíteni a megrendelést?
A termékeink elérhetősége a kép alatt kosárba felirattal van feltüntetve a kosáron – ilyenkor a kiválasztott ékszer raktáron van, tehát megrendelhető.
Első lépésben a helyes kombinációt/méretet szükséges kiválasztani, amennyiben a termék mellett megtalálható méret nem megfelelő kérem vegye fel a kapcsolatot az üzlettel.
Kattintson a Kosárba gombra – a termék automatikusan bekerül a kosárba.
Amennyiben szeretné folytatni a vásárlást, nyugodtan választhat következő termékeket/méreteket. Az áru, amelyet egyszer a kosárba helyezett, már ott marad.
Ha szeretné a rendelést lezárni, kattintson a kosár/fizetés gombra, ilyenkor láthatja a kosár tartalmát, esetleg még változtathat a mennyiségeken, illetve törölhet is valamit a kiválasztott termékek közül. A fizetendő összeg is megjelenik a szállítási költséggel együtt.
Töltse ki a szállításhoz szükséges adatokat a csillaggal jelölt mezőkben.
Ha regisztrált vásárlónk, vagy nyert/kapott kupont/kedvezményes kódot, írja be a helyes mezőbe.
Még egyszer ellenőrizze a megrendelését, hogy minden mező helyesen legyen kitöltve.
Amennyiben mindent rendben talált, kattintson a Rendelés elküldése gombra.
Ha a megrendelés sikeres volt pár másodperc múlva egy visszaigazoló e-mailt kap tőlünk.
Ha a rendelés folyamán vagy a lezárásnál valamilyen gond lépne fel, értesítsen bennünket telefonon, e-mailben, szívesen segítünk.
Mennyibe kerül a szállítás/postaköltség?
A megrendelt termékeket a Magyar posta és a GLS futárszolgálat segítségével szállítjuk, valamint megrendelését átveheti személyesen is. A szállítási költség független a megrendelés végösszegétől, az ingyenes szállítási akciókat kivéve az ékszereké minden esetben 1500,-ft, a porcelán készletek szállítási költsége 5000,- ft. illetve 10000,-ft.
Hogyan fizethetek?
A termékeket 2 féle módon lehet kifizetni:
Fizetés utánvétellel – a csomagért átvételekor fizet.
Banki átutalással – a megrendelést az összeg beérkezése után szállítjuk.
Hány napon belül érkezik meg a csomag?
Ha a megrendelését munkanapokon 13:00 óráig elkészíti, a csomag még aznap feladásra kerül. A 13:00 óra utáni, illetve a hétvégén elkészített megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szállítási idő Magyar postával 2-3 munkanap, GLS futárszolgálattal 1-2 munkanap. A szállítás (Magyar posta és GLS esetében) csak munkanapokon lehetséges! Ha a csomagja a megadott időn belül nem érkezik meg, kérem, jelezze ezt nekünk és mi megadjuk a csomag számát, illetve a szállító elérhetőségét.
Hogyan kérhetem a termék cseréjét / reklamációját?
A reklamációt 30 napon belül rendezzük. A termékeinkre 24 hónapos garanciát vállalunk az előírásoknak megfelelően.
Reklamáció menete:
Vissza kell küldeni a terméket a kaposvári postafiókunk címére (Smaragd Kincsesház, 7400 Kaposvár, Fő u. 12) a számla fénymásolatával együtt, ajánlott küldeményként 14 napon belül.
Csere esetén egy új megrendelést kell létrehozni az oldalunkon. A további információkhoz oda kell írni, hogy cseréről van szó, valamint az eredeti megrendelésének a számát. A csomag megérkezésétől számítva 30 munkanapunk van a csere, ill. a reklamációk lebonyolítására, de igyekszünk a lehető leghamarabb intézkedni. Amennyiben már nem érhető el az előzőleg vásárolt termék, kérjük, válasszon mást hasonló árban.
Ha a pénzt szeretné visszaigényelni, akkor írja rá a számla fénymásolatára a bankszámlaszámot. Ebben az esetben természetesen nem kell új megrendelést készítenie.
Abban az esetben, ha megrendelt ékszerrel nem elégedett 14 napon belül visszaküldheti hozzánk. Az arany ékszereket 30 napon belül cserélheti ki.
Ha bármilyen további kérdése van, kérem, írjon a kisstibor8750@freemail.hu e-mail címre.
Visszaküldhetem reklamáció/csere esetén a megrendelésem csak egy részét?
Igen, visszaküldheti megrendelése csak egy részét is. Reklamáció esetén él a pénzvisszafizetési lehetőség. Amennyiben választana helyette egy másik ékszert, visszafizetjük az esetleges különbséget az új és az eredeti megrendelés között.
Hogy mérjem le a gyűrű méretemet?
Hasznos információkat a gyűrű méretekkel kapcsolatban a " Méretek " menü pont alatt talál.
Foglalkoznak az ékszerek módosításával – rövidítés, gravírozás?
Ékszerkészítéssel és módosítással is foglalkozunk, de fontos tudnivaló, hogy ha a weboldalunkon vásárolt ékszerek utólag módosítva lesznek más ékszerésznél, a termékre vonatkozó két éves garancia érvényét veszti.
Mikor lesz a most kiárusított termék újra raktáron?
Gyakran frissítjük a weboldalunkat, tehát érdemes figyelemmel követni.
Készítenek ékszert egyéni rendelésre is?
Az ékszereinket elismert beszállítóktól rendeljük, ékszerkészítéssel is foglalkozunk, de erről a lehetőségről minden esetben személyes konzuláció után tudunk érdemben nyilatkozni.
A termék bekerült a kosárba.
Kérjük, hogy egy órán belül érvényesítse megrendelését, különben kosara törlésre kerül.
Vásárlás folytatása
|
Vásárlás folytatása
|